Pokud potřebujete nový čip nebo klíče, je nutné nejprve kontaktovat technika objektu, který prověří a vyřídí vaši žádost.
pan Dmitrij Pavičevič
+420 727 875 750
technici@avema.cz
Po schválení a zajištění nového čipu nebo klíčů si je následně můžete vyzvednout na recepci. Doporučujeme si předem ověřit, zda není potřeba předložit doklad totožnosti nebo jiný dokument k potvrzení oprávnění k převzetí.
V případě, že výtah nefunguje, doporučujeme postupovat následovně:
- Zkontrolujte informace na výtahu – Podívejte se, zda není na výtahu umístěna cedulka s informacemi o poruše nebo probíhající údržbě.
- Nahlaste závadu – Kontaktujte technika objektu nebo správu budovy, případně využijte kontaktní údaje uvedené přímo ve výtahu (např. servisní linku).
- Dodržujte bezpečnostní pokyny – Nepokoušejte se sami opravovat výtah nebo zasahovat do jeho mechanismu.
Servisní linka výtahu OTIS:
+420 800 107 525
https://www.otis.com/
- Zkontrolujte okolí – Ověřte, zda je výpadek pouze u vás, nebo i v okolí.
- Zkontrolujte jističe – Zjistěte, zda nejsou vypnuté. Pokud ano, zkuste je zapnout.
- Ověřte plánované odstávky – Informace najdete na webu dodavatele elektřiny.
- Kontaktujte svého dodavatele – Pokud problém přetrvává, obraťte se na havarijní linku dodavatele elektřiny.
- Dbejte na bezpečnost – Nemějte zapnuté spotřebiče a nemanipulujte s elektroinstalací.
- Zkontrolujte okolí – Zjistěte, zda problém postihl jen vás, nebo celý dům.
- Ověřte odstávky – Informace hledejte na webu dodavatele nebo na nástěnce v domě.
- Kontaktujte linku poskytovatele – Nahlaste závadu poskytovateli
- Zkontrolujte zařízení – Pokud máte vlastní kotel, ověřte nastavení a funkčnost.
- Zkontrolujte okolí – Ověřte, zda je problém jen u vás, nebo i u sousedů.
- Ověřte odstávky – Podívejte se na web dodavatele vody nebo na nástěnku v domě.
- Kontaktujte dodavatele – Nahlaste závadu přímo dodavateli vody.
Bohužel tato situace nemá přímé řešení. Doporučujeme zanechat vzkaz za stěračem zaparkovaného auta s žádostí o uvolnění místa. Mezitím můžete dočasně využít možnost parkování na místech vyhrazených pro návštěvníky.
V případě jakýchkoliv žádostí o vyúčtování a předpisů záloh k bytové jednotce, se prosím obraťte na správce budovy, firmu AVEMA, konkrétně na paní Kristinu Bielkovou prostřednictvím e-mailu byty@avema.cz
Jako vlastník jednotky máte povinnost oznámit společenství vlastníků jednotek (SVJ) přenechání bytu k užívání jiné osobě, tedy nájemci. Toto oznámení by mělo obsahovat jméno a adresu nájemce a mělo by být podáno bez zbytečného odkladu
Připravte oznámení: V písemné formě uveďte jméno a adresu nového nájemníka.
Doručte oznámení: Odevzdejte písemné oznámení osobě odpovědné za správu domu:
Kristina Bieliková
byty@avema.cz
Tímto způsobem splníte svou zákonnou povinnost a zajistíte, že SVJ bude informováno o změně uživatele vaší jednotky.
- Zavolejte policii – Ihned kontaktujte Policii ČR na čísle 158 a nahlaste krádež.
- Zabezpečte důkazy – Neuklízejte místo činu, případně zajistěte kamerové záznamy.
- Zablokujte odcizené věci – Blokujte karty, doklady či zařízení.
- Kontaktujte pojišťovnu – Nahlaste škodu, pokud máte pojištění.
- Sepište seznam škod – Připravte přehled odcizených věcí pro policii a pojišťovnu.
- Informujte výbor SVJ
vybor.pkc@gmail.com
Kontaktujte správu objektu
Obrátit se můžete na správce budovy , který vám poskytne podrobnosti o dalším postupu.Připravte potřebné informace
Může být vyžadováno potvrzení o nájemním vztahu nebo jiné dokumenty, proto je dobré mít je předem připravené.Počkejte na provedení změny
Po podání žádosti bývá úprava provedena zpravidla do několika pracovních dnů.