Jak postupovat, když potřebuji nový čip nebo klíče?

Pokud potřebujete nový čip nebo klíče, je nutné nejprve kontaktovat technika objektu, který prověří a vyřídí vaši žádost.

pan Dmitrij Pavičevič
+420 727 875 750
technici@avema.cz

Po schválení a zajištění nového čipu nebo klíčů si je následně můžete vyzvednout na recepci. Doporučujeme si předem ověřit, zda není potřeba předložit doklad totožnosti nebo jiný dokument k potvrzení oprávnění k převzetí.

Co mám dělat, když nefunguje výtah?

V případě, že výtah nefunguje, doporučujeme postupovat následovně:

  1. Zkontrolujte informace na výtahu – Podívejte se, zda není na výtahu umístěna cedulka s informacemi o poruše nebo probíhající údržbě.
  2. Nahlaste závadu – Kontaktujte technika objektu nebo správu budovy, případně využijte kontaktní údaje uvedené přímo ve výtahu (např. servisní linku).
  3. Dodržujte bezpečnostní pokyny – Nepokoušejte se sami opravovat výtah nebo zasahovat do jeho mechanismu.

Servisní linka výtahu OTIS:
+420 800 107 525
https://www.otis.com/

Co mám dělat, když nefunguje elektřina?
  1. Zkontrolujte okolí – Ověřte, zda je výpadek pouze u vás, nebo i v okolí.
  2. Zkontrolujte jističe – Zjistěte, zda nejsou vypnuté. Pokud ano, zkuste je zapnout.
  3. Ověřte plánované odstávky – Informace najdete na webu dodavatele elektřiny.
  4. Kontaktujte svého dodavatele – Pokud problém přetrvává, obraťte se na havarijní linku dodavatele elektřiny.
  5. Dbejte na bezpečnost – Nemějte zapnuté spotřebiče a nemanipulujte s elektroinstalací.
 

 

Co mám dělat, když nejde topení a neteče teplá voda?
  1. Zkontrolujte okolí – Zjistěte, zda problém postihl jen vás, nebo celý dům.
  2. Ověřte odstávky – Informace hledejte na webu dodavatele nebo na nástěnce v domě.
  3. Kontaktujte linku poskytovatele – Nahlaste závadu poskytovateli
  4. Zkontrolujte zařízení – Pokud máte vlastní kotel, ověřte nastavení a funkčnost.
Co mám dělat, když vůbec neteče voda?
  1. Zkontrolujte okolí – Ověřte, zda je problém jen u vás, nebo i u sousedů.
  2. Ověřte odstávky – Podívejte se na web dodavatele vody nebo na nástěnku v domě.
  3. Kontaktujte dodavatele – Nahlaste závadu přímo dodavateli vody.

Pražské vodovody a kanalizace
tel: +420 840 111 112

Co mám dělat, když mi někdo parkuje na mém parkovacím místě?

Bohužel tato situace nemá přímé řešení. Doporučujeme zanechat vzkaz za stěračem zaparkovaného auta s žádostí o uvolnění místa. Mezitím můžete dočasně využít možnost parkování na místech vyhrazených pro návštěvníky.

Co mám dělat, když chci získat vyúčtování jako majitel jednotky?

V případě jakýchkoliv žádostí o vyúčtování a předpisů záloh k bytové jednotce, se prosím obraťte na správce budovy, firmu AVEMA, konkrétně na paní Kristinu Bielkovou prostřednictvím e-mailu byty@avema.cz


Jak nahlásit nového nájemníka?

Jako vlastník jednotky máte povinnost oznámit společenství vlastníků jednotek (SVJ) přenechání bytu k užívání jiné osobě, tedy nájemci. Toto oznámení by mělo obsahovat jméno a adresu nájemce a mělo by být podáno bez zbytečného odkladu

  1. Připravte oznámení: V písemné formě uveďte jméno a adresu nového nájemníka.

  2. Doručte oznámení: Odevzdejte písemné oznámení osobě odpovědné za správu domu:

    Kristina Bieliková
    byty@avema.cz

Tímto způsobem splníte svou zákonnou povinnost a zajistíte, že SVJ bude informováno o změně uživatele vaší jednotky.

Co dělat, když se stanete obětí krádeže?
  1. Zavolejte policii – Ihned kontaktujte Policii ČR na čísle 158 a nahlaste krádež.
  2. Zabezpečte důkazy – Neuklízejte místo činu, případně zajistěte kamerové záznamy.
  3. Zablokujte odcizené věci – Blokujte karty, doklady či zařízení.
  4. Kontaktujte pojišťovnu – Nahlaste škodu, pokud máte pojištění.
  5. Sepište seznam škod – Připravte přehled odcizených věcí pro policii a pojišťovnu.
  6. Informujte výbor SVJ 
    vybor.pkc@gmail.com
Co dělat, když chci změnit jméno na schránce či zvonku?
  1. Kontaktujte správu objektu
    Obrátit se můžete na správce budovy , který vám poskytne podrobnosti o dalším postupu.

  2. Připravte potřebné informace
    Může být vyžadováno potvrzení o nájemním vztahu nebo jiné dokumenty, proto je dobré mít je předem připravené.

  3. Počkejte na provedení změny
    Po podání žádosti bývá úprava provedena zpravidla do několika pracovních dnů.